Seglinge PRE

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Marianne - 12 december 2009 16:40

Ja,  jag har  i alla fall ridit en liten stund. Helena var här  och red Sevillano med bara ridkapson. Det går jättebra. Men han är lite försiktig och ibland törs han inte riktigt lita på att det inte skall göra ont i munnen. Han slappnade av efter en stund och det såg riktigt trevligt ut.

Till slut blev jag så ridsugen att jag inte kunde hålla mig. Det var 7 veckor sedan jag satt på honom sist. Åh vad mysigt det var. Jag har ingen styrka ännu i min högerhand, men vad gör väl det när man sitter på en PRE. Mmmmm! Det var lite knepigt när jag skulle av. Jag fick ta stöd med armbågen på  sadeln.  Men det gick. Sevillano var snäll och stod blick still medan jag krånglade mig ner.


Han är så go min kompis.

  

Ovido - Quiz & Flashcards