Seglinge PRE

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Marianne - 15 december 2011 19:26

Som alltid så är det mycket att göra på en gång. Julförberedelserna skjuter jag framför mig för att få allt annat klart. Nu sitter jag och sliter med bidrag till Hingst- och stuterikatalogen. Jag hoppade över förra året, men nu har jag bestämt mig för att göra en satsning igen. Vi har ju en ny hingst att presentera, och det känns ju angeläget.

Jag har ju fina ston att visa upp också förstås, så det är ju dumt att inte göra reklam för sig.

Ingrato snyggades till och ställdes upp framför huset för fotografering. Attans vad han börjar se vuxen ut  och fin.

Färgen är ju läcker. Den gnistrade i den lågt stående solen. Bilderna kommer så småningom.


Jag har tagit bilder på Joyero också. Han är ju till salu. En mycket trevlig ettåring som blir ganska stor och rejäl.


 


 


I dag fick Ingrato bekanta sig med bommar i ridhuset. Han är lite försiktig när man visar nya saker men verkar aldrig rädd.  Efter att jag hade gått med honom ett par gånger över bommarna, först i grimskaft och sedan lös, klarade han av det själv. Skutt över litet kryss var ju faktiskt ganska kul och efter ett tag ökade han tempot och for runt själv.


 


Han har verkligen olika uttryck i sitt kroppsspråk. Här den tuffa killen.


 


Och så den söta snälla.


 

Skapa flashcards