Seglinge PRE

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Marianne - 2 januari 2014 17:39

I dag blev det ungstona Tamara och Magica som fick lite omvårdnad. De går ju i lösdriften och blir då inte pysslade med så ofta. Nu hade manarna blivit så långa att de verkligen behövde klippas. Mätning stod också på programmet.

Tamara är 155 cm och grov så hon ser ut som en vuxen häst. Magica är 151 cm och lite gracilare i typen. Jag gissar att de kommer att sluta på ca 163 resp 159 cm. Båda är mycket trevliga att hantera.

 

   

Jag är fortfarande urusel på att göra videos, men här kommer ett försök i alla fall för att visa mina

fina tjejer.

https://www.dropbox.com/s/rwxip8m9jeothkx/Tamara%20och%20Magica%20jan%202014.MOV.mp4


Jag fick i dag några bilder på en av Sevillanos första avkommor. Ett hispanoarabsto som heter Fatima. Jag tror att hon är 6 år gammal. Hon ser riktigt trevlig ut. Jag blir nästan sugen på att göra om en sådan korsning.

   

Skapa flashcards